Home › Forums › Vormel 1 kodu › Hiina GP 2015
This topic contains 31 replies, has 10 voices, and was last updated by Fredy-Edwin 9 years ago.
-
AuthorPosts
-
April 7, 2015 at 4:58 pm #603
Koondame siia alla kõik Shanghais peetava Hiina Grand Prix kohta.
Ma ei saa nüüd aru, mis McLarenis toimub. Button ütles täna, et neil on võimalus tugev hüpe arengus teha n-ö lumepalli efekti tõttu. Samal päeval aga Boullier ütleb, et neilt ei maksa erilist progressi loota, kuna Hiina rada nõuab keskmiste ja aeglasemate kurvide tõttu rohkem mootorivõimsust.
1) Millise jama see Honda on ikka kokku keeranud, et nad ei suuda elevandisamme (rääkimata kukesammudest) etapist etappi teha?
2) Kumba nüüd uskuda?April 8, 2015 at 7:39 pm #605Ega kindlalt tea me keegi keda uskuda ja kui suur see jama on, aga PT (loe p***etunne) ütleb, et veel enne Silversone’i etappi on McLarenil vähemasti punktid käes. Hooaja kokkuvõttes ma isiklikult poodiumit ei looda, kuid TOP 6, miks ka mitte. Pean silmas eeskätt nii-öelda puhast sõitu, mitte konkurentide ebaõnne.
Ent kogu selle jama najal on mul isiklikult ääretult kahju just herr Buttonist. Miski, ehk see sama PT ütleb, et tänavune hooaeg jääb talle F1 sarjas viimaseks ning McLaren’i ja Honda koostöö kõige magusamad viljad jäävad tal maitsmata.
Rääkides aga Hiina ootustest, siis tahaks, et punased taas hõbedastele mõtlemist annaks, kuid et hõbedaste leeris oleks seekord eespool auto nr. 6. Neist pisut tagapool on lootust, et kokku saavad “neli” Red-Bulli ning ehk on nende hulka asja ka Lotuse ning Sauberi meestel, kes muidu ilmselt omavahel pusklevad. Williams paistab mulle olevat nende kahe pundi vahel ning sealt tahaks eeskätt puhtaid poksipetusi ja tiimisisest madinat. Veel kaugemale minnes loodan, et McLaren on India meeste kandadel ning saab ehk ka mõnd möödasõitu näha. Äärmiselt meeldiv oleks ka see kui Manori mõlemad autod liiguks ning piirduks seekord näiteks -2 ringiga, muidugi -1 oleks parem, vähem kisub juba väga ulmeliseks.
Tooks veel välja selle, et minu jaoks on seni see Swensoni poiss üllatavalt ees olnud, tahaks näha, kas see ka jätkub.
Madinaks lootust on, eks näha mis tegelikult juhtub.
April 8, 2015 at 9:26 pm #608Button sõlmis McLareniga kahe-aastase lepingu, nii et ma sügavalt kahtlen, et tiim ta üle parda viskab. Eriti arvestades fakti, et kehvad tulemused ei jää kuidagi sõitja taha kinni. Oleks neil Mercedese või Ferrari kiirusega auto, millega Button hakkama ei saaks, siis ma usun, et Dennis mõtleks Magnusseni või kellegi teise peale.
April 9, 2015 at 4:49 am #611Hmm… see Buttoni kaheaastane leping oli mul kõrvust täiesti mööda läinud ja olin miskipärast teadlik üheaastasest lepingust. Sellisel juhul olen täitsa nõus: vaevalt ta üle parda visatakse.
April 10, 2015 at 2:06 pm #621Olgem ausad eks see ootus oli ikka päris suur mis Mclaren Hondale oli pandud, ikkagi legendaarne kooslus, ja sellest tulenevalt ka suurem pettumus. Isiklikult siiski loodadan, et saab asja sellest, et kui mitte see aasta (anname andeks esimese aasta – nö kriitikavaba 100 esimest päeva) siis järgmine aasta. Äärmiselt kahju oleks kui sellest saaks Toyota vol.2
April 10, 2015 at 3:33 pm #622ohmujumal need Ferrarid panid mind peale vabatreeninguid muretsema.
kimilt väga muljetavaldav stint mediumitega. tundub, et mersudel kuluvad rehvid taas kiiremini.ma eeldan, et põuli võtab mercedese sõitja, aga sõitu ei oska küll hetkel ennustada.
tundub, et mersud pitivad varem kui ferrarid, et siis kui mersudel kiirust on, tuleb neil kuskil maal ilmselt ferraridest rajal mööda sõita!?ei jõua ära oodata. tuleb eepiline!
April 11, 2015 at 7:03 am #624kes peatab neegersportlase ja võtab põuli?
April 11, 2015 at 7:55 am #6251:35:7 :O
April 11, 2015 at 8:13 am #626ohjah see kimi on koomik. ei mäletagi kuna see vend viimati kvalifitseeruda oskas. nüüd peab jälle aeglasemate autode taga passima. just nimelt passima, sest sõidus pole ta ka eriline killer.
vettel pani end taas parimasse võimalikku positsiooni, et homme midagi korda saata.April 11, 2015 at 10:11 am #627Homne sõit tõotab tõesti põnev tulla. Kvalifikatsioon põhjal ennustades, võib homme Ferraridel minna raskes Mercedeste edastamine, sest olid ju Q3 palju aeglasemad, samuti üllatas mind ka Mercedeste tempo Q1, kus nad kasutasid medium rehve. Vetteli sõnul säästsid nad pehmeid rehve, see võib anda neile väikse taktikalise eelise homses sõidus.
April 11, 2015 at 3:00 pm #628väga kreatiivsed nad olla ei saa vist, sest sõit peaks olema kõigile 2stopper.
allison ise ka ütles, et ühte peatust nad vast ei tee.April 11, 2015 at 4:16 pm #629Ericssoni tänane kiirus Nasriga võrreldes pani mind kulme kergitama. Näis, kui stabiilne ta pühapäeval suudab olla.
Kimit mina ei kritiseeriks. Nagu selgus, keeras võistkond talle järjekordse käki, kui viimasel katsel boksist otse liiklusesse saatis. Sellistel juhtudel on minu silmis alati võistkond süüdi, sest neil on konkurentide rajal paiknemise kohta reaalajas info kogu aeg silme ees. Võistleja ei otsusta, millal rajale minna. Tema lahkub töökojast siis, kui märku antakse.April 11, 2015 at 5:24 pm #630Mis McLaren-Honda sõitjatevalikusse puutub, siis mina olen algusest peale arvanud (võib-olla keegi arutelude juures olnu seda kunagi kuskil vanu-igi ka kinnitab), et Honda tahtis ühte säravat tähte ja noort tulevikulootust. Selles mõttes oleks neile sobinud paar Alonso/Magnussen. Kuna McLareni juhtkonnal ja mitmel inseneril oli töökogemus nii Buttoni, Alonso kui ka Magnusseniga, siis püüti ilmselt jaapanlasi veenda, et vähemalt esimesel kahel aastal on vajalik üks väga hea tehnilise tagasisidega kiire ning kogenud sõitja. Sellest kolmikust omab neid omadusi vaid Button, kes on paiguti isegi ülitundlik.
Magnussen on F1 mõistes veel suhteliselt roheline. Alonso panen mina ühte patta Marcus Grönholmiga omal ajal autorallis ja Jorge Lorenzoga MotoGP-s. Need kolm pigistavad vastavalt oma võimetele sõiduriistast viimase välja aga võistlusinsenerile ja mehaanikutele on nende tehniline tagasiside ebapiisav selleks, et tehnikat paremaks arendada.
1970-tel oli Lotuses selline legendaarne paar nagu Ronnie Peterson ja Mario Andretti. Autot arendas Andretti. Peterson oli lihtsalt ülikiire. Andretti väljendas selle üle ka mõned korrad pahameelt. Tema teeb musta töö ära ja siis tuleb Ronnie ning naudib Mario töö vilju. Samas oli varalahkunud rootslane aumees ja pidas alati kinni kokku lepitud teise sõitja staatusest, kuigi oleks nii mõnigi kord võinud Andretti asemel võidu võtta.April 11, 2015 at 6:01 pm #631masendav, et alonso sugune võidusõitja peab paki tagaotsas kaasa veerema.
selline mees kuulub ette otsa.April 12, 2015 at 3:28 am #632Minu kaks kopikat, nagu ameeriklased ütlevad, kvalifikatsiooni kohta:
– Kimil oli lihtsalt ebaõnnestunud Q3. Ta ei suutnud piisavalt konkurentsivõimelist aega näidata, midagi teda ei häirinud ja ta tunnistas seda kõike ka ise, öeldes et vabanduste aeg on möödas. Nädalavahetust läbivalt oli Vettel tegelikult kiirem ja väärib tunnustust hea kvali eest.
– McLaren-Honda ongi praegu kiiruselt nii kehv. Kui sul on kaks maailmameistrist tippklassi sõitjat nagu Button ja Alonso, kes sõidavad aja nelja tuhandiku sisse, siis see ilmselgelt ongi hetkel auto potentsiaal. Päris masendav, ausalt öeldes.
– Ma pole Rosbergi nii hapu näoga vist näinudki, kui ta pärast pressikonverentsil oli. Teda rõhuvad ilmselt päris mitu asja: 1) Hamilton on sel hooajal püsivalt temast kiirem olnud 2) Nico võitis eelmisel kahel hooajal rohkem kvalisid, mistõttu ta tunnetab, et ringi peale suudab ta Lewisest kiirem olla. Kui see ei realiseeru, siis pettumus on seda sügavam 3) ülemused hingavad samuti kuklasse, eriti Lauda, kes ütles, et Nico peab enda sooritusi parandama.
– Grosjean tegi väga muljetavaldava kvalifikatsiooni ja pani Maldonado korralikult paika. Hea meel näha Lotust esikümnes.
– Sauber kahe autoga esikümnes on tore uudis. Ericssoni väike kaotus Nasrile, minu silmis, pigem võtab punkte ära brasiillaselt, mitte ei lisa neid rootslasele. Ma ei usu, et Ericsson eelmise aastaga võrreldes on niivõrd meeletu arenguhüppe teinud. Pigem arvan, et Sauberi autol on kümnendikke veel peidus, mille mõni kiirem mees suudaks ehk ära realiseerida. -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.