Tarmo

Forum Replies Created

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Malaisia GP 2015 #590
    Tarmo
    Tarmo
    Moderator
    • Offline

    Kvalifikatsiooni seades peab jätkuvalt rajale minema. Ei usu, et Mercedes vihmaseadele rõhus. Vihmaseade tähendab teatavasti nn. “pehmemat” autot ehk pehmemat vedrustust. Küllap suudavad tänapäeval kõik võistkonnad järgmise päeva ilmaennustuse usaldusväärsel kujul leida. Omaette kunst on muutuvates ilmaoludes õigeid otsuseid langetada.
    Malaisias oli ilmselgelt kõrge õhu- ja asfaldi temperatuur suureks lõpptulemust vormivaks faktoriks. Näiteks Austraalias säranud Nasr ei suutnutki oma võistlusinseneri ja mehaanikutega autot korralikult jooksma saada. Tema tasemel ja oskustega sõitja nii suur allajäämine Ericsonile oli kindlalt auto seadete küsimus.

    in reply to: Hiina GP 2015 #630
    Tarmo
    Tarmo
    Moderator
    • Offline

    Mis McLaren-Honda sõitjatevalikusse puutub, siis mina olen algusest peale arvanud (võib-olla keegi arutelude juures olnu seda kunagi kuskil vanu-igi ka kinnitab), et Honda tahtis ühte säravat tähte ja noort tulevikulootust. Selles mõttes oleks neile sobinud paar Alonso/Magnussen. Kuna McLareni juhtkonnal ja mitmel inseneril oli töökogemus nii Buttoni, Alonso kui ka Magnusseniga, siis püüti ilmselt jaapanlasi veenda, et vähemalt esimesel kahel aastal on vajalik üks väga hea tehnilise tagasisidega kiire ning kogenud sõitja. Sellest kolmikust omab neid omadusi vaid Button, kes on paiguti isegi ülitundlik.
    Magnussen on F1 mõistes veel suhteliselt roheline. Alonso panen mina ühte patta Marcus Grönholmiga omal ajal autorallis ja Jorge Lorenzoga MotoGP-s. Need kolm pigistavad vastavalt oma võimetele sõiduriistast viimase välja aga võistlusinsenerile ja mehaanikutele on nende tehniline tagasiside ebapiisav selleks, et tehnikat paremaks arendada.
    1970-tel oli Lotuses selline legendaarne paar nagu Ronnie Peterson ja Mario Andretti. Autot arendas Andretti. Peterson oli lihtsalt ülikiire. Andretti väljendas selle üle ka mõned korrad pahameelt. Tema teeb musta töö ära ja siis tuleb Ronnie ning naudib Mario töö vilju. Samas oli varalahkunud rootslane aumees ja pidas alati kinni kokku lepitud teise sõitja staatusest, kuigi oleks nii mõnigi kord võinud Andretti asemel võidu võtta.

    in reply to: Hiina GP 2015 #629
    Tarmo
    Tarmo
    Moderator
    • Offline

    Ericssoni tänane kiirus Nasriga võrreldes pani mind kulme kergitama. Näis, kui stabiilne ta pühapäeval suudab olla.
    Kimit mina ei kritiseeriks. Nagu selgus, keeras võistkond talle järjekordse käki, kui viimasel katsel boksist otse liiklusesse saatis. Sellistel juhtudel on minu silmis alati võistkond süüdi, sest neil on konkurentide rajal paiknemise kohta reaalajas info kogu aeg silme ees. Võistleja ei otsusta, millal rajale minna. Tema lahkub töökojast siis, kui märku antakse.

    in reply to: Malaisia GP 2015 #594
    Tarmo
    Tarmo
    Moderator
    • Offline

    Mis autode seadetesse puutub, siis on vanad tõekspidamised ikka kehtivad. Täisvihmaseaded täiesti eksisteerivad ka F1-s. Kvalifikatsiooni minnes peetakse alati silmas võistluspäeva ilma, sest auto seadeid saab ju võistluspäeval muuta minimaalselt: rehvide rõhud ja esitiiva asend. Võistkonnad on võimelised omale hankima pädeva ilmaennustuse. Kuna võistluse ajaks Malaisias vihmaohtu ei olnud, siis keegi täisvihmaseades ka rajale ei läinud. Probleemid tekkivad tavaliselt siis, kui ilm hakkab muutuma.
    Malaisias olid olulisteks faktoriteks auto seadete leidmisel nii asfaldi- kui ka õhutemperatuur. Ilmselt ei suutnud näiteks Felipe Nasr oma autole koos võistlusinseneriga oludele sobilikke seadeid leida. Keeldun uskumast, et Ericsson sai üleöö brasiillasest oluliselt kiiremaks.

    in reply to: Malaisia GP 2015 #593
    Tarmo
    Tarmo
    Moderator
    • Offline

    Mõni aasta tagasi muudeti see reegel ära, mis võimaldas rajajulgestusel töötava mootoriga auto rajale tagasi lükata.

    in reply to: Malaisia GP 2015 #567
    Tarmo
    Tarmo
    Moderator
    • Offline

    Ferrari kvalifikatsiooni ämber Räikköneniga oli täiesti uskumatu.
    Samas mees ise käitus intervjuusid andes väga väljapeetult.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Postitas | 0 kommentaari
Premium Wordpress Themes by UFO Themes