Roosad särgid, kiired autod ja suured avariid

Briti lipp

Lewis Hamilton

 

 

Paarsada miljonit inimest vaatasid, kuidas kari mehi parandasid aeda. Tipptiimid palkavad endiselt valesid šamaane. Miks oli Alonso ja Vetteli kahevõitlus piinlik? Mis juhtus Lotuse, Red Bulli ja Renault’ armukolmnurgas? Millist sõitu võime me kahe nädala pärast Saksamaal näha?
Neid ja mitmeid teisi teemasid lahkavad vormelisõbrad Tarmo, Toomas ja Fredy-Edwin.

Motoorset Rahutust saate kuulata ja alla laadida SIIT. Arutage meiega kaasa kommenteerides postituse all või sotsiaalmeedias!

Jul 8, 2014 | Postitas in Saade | 2 kommentaarid

Kommentaarid (2 vastust)

  1. Martin Martin says:

    Aga et ei jääks väga nutulauluks annan ka mõned küsimused/teemad uueks saateks.
    Pärast Saksa etappi on üle poole hooajast selja taga. Kohe, kohe tulemas pikem paus.
    Mida oodata hooaja teisest poolest? Mis meeskond/sõitja on esimese poolaastaga enim arenenud? Milline meeskond/sõitja on esimesel poolaastal ootustele enim alla jäänud. Kauaks on Caterhami jäänud? Kas Kimi Ferraris järgmise aasta lõpuni vastu peab? Kui tõenäoliseks peate et MM tiitli otsustavad just viimase etapi topeltpunktid? Mida arvate 18″ rehvidest F1 masina all?

  2. Martin Martin says:

    Pigem nõrk saade. Esiteks võiks kommentaatorid olla siiski näinud mida kommenteerivad….
    Teiseks kvalifikatsioonist – mitte keegi ei teadnud et raja 3 sektor oli nii palju kuivanud et seal 3 sekundit võis võita. Esimene sektor oli natukene märjem, teine sektor palju märjem ning kolmas sektor kõvasti kuivanud. Siin oli tegemist puhtalt loteriiga – varemgi nähtud et vihmaga aegu enam ei parandatud. Ehk seekord eksiti reegli vastu et vihmaga sõida kogu aeg kuna äkki mingi hetk veab. Või reegli järgi et tee nii nagu Jenson Button :P
    Kolmandaks Räikkönnenil vedas et pääses karistusest – pmst rikkus 2 teise sõitja sõidu ära kui täie lauluga rajale naases ja siis seina lendas. Karistuspunkte on ka lihtsamate asjade eest antud. Äkki tuleks enne sõitu teiste sõitjate poolt tehtav ja Kimi poolt ignoreeritav raja läbivaatamine siiski kasuks? Massa pääses ise tervelt tänu imereaktsioonile ja netis levib ka pilt kus näha üle Chiltoni pea lendavat rehv.
    Mootorite ja karistuste poolest olen täiesti nõus – see on ikka puhta õnneseen kes see aasta ilma +5 kohata pääseb ja ma ei imestaks kui Abu Dhabi stardirivi koosnekski ainult karistustega sõitjatest. See muuseas paneb huvitava surve alla just Mercedese sõitjad kuna senise seeria jätkumisel kaotaks katkestaja 50 punkti ja ilmselt ka tiitli.
    Bottase imelist tõusu vaatasin ka mina ning kuna seekord Williams ei suutnudki midagi ära käkkida siis saadigi teenitud 2 koht. Vähemalt on soomlastel millegi üle rõõmustada :)

Mida Sina arvad?

Premium Wordpress Themes by UFO Themes
%d bloggers like this: