Saksa GP lahingute lahkamine

Valtteri Bottas

Soome fännid

 

Seekordses saates lahkame põnevat Hockenheimi GP-d, kus oli draamat, veidi kokkupõrkeid ja palju möödasõite. Kas Magnussen oli süüdi Massaga kokkupõrkamises? Miks ei suutnud Hamilton Bottaselt teist kohta röövida? Kes avaldas oma möödasõitudega muljet? Mis võib aset leida juba sel nädalavahetusel Ungaris?
Neile ja teistele küsimustele otsivad vastuseid Fredy-Edwin, Tarmo ja Toomas. Head kuulamist!

Motoorset Rahutust saate kuulata ja alla laadida SIIT. Arutage meiega kaasa kommenteerides postituse all või sotsiaalmeedias!

Jul 22, 2014 | Postitas in Saade | 1 kommentaar

Kommentaarid (One Response)

  1. mp says:

    Ricciardo on terve hooaeg suurt muljet avaldanud. Sellel poisil on materjali (koos Bottasega) tulla lähiajal meistriks kui võimalus antakse korraliku auto ja meeskonna näol.

    Mul tekkis aga üks uitmõte siin mõnda aega tagasi kui lugesin mismoodi osad sõitjad minestamise ääre peal on oma kapsasupi dieetidega, Sutil sõidab ilma joogipudelita jne. Kui Toomas saates juba mainis mõndade autoosade standardiseerimist, siis kas ei oleks võimalik mingisugune kaalusüsteem autosse luua, et sõitjad enam-vähem samapalju kaaluksid?

    Kas ei annaks regulatsioonidesse sisse kirjutada selline punkt, mis nõuaks, et see koht, kus sõitja istub, oleks ümbritsetud mingi “kastiga” või muu konstruktsioonilise lahendusega, kuhu saaks vajadusel lisada kaalu, et ühtlustada sõitjate kaaluvahet. Minu nägemuses näeks see välja kuidagi selliselt, et FIA meditsiiniline personal selgitab välja sõitja minimaalse tervisliku kaalu koos elementaarsete lisadega nagu joogipudel, HANS, kiiver jm värgindused, ning leitakse sõitjate seast suurim kaal. Autodele, kus sõidavad kergemad sõitjad topitakse siis sinna konstruktsiooni sisse mingeid asju, mis tõstavad kõigi kaalu samasuguseks.

    Jah, ma tean. See nõuab kulutusi, kindlasti ka kõvasti autode ümberplaneerimist jne, kuid öelda vaid mõni aasta ette, siis ei oleks see ju kulukam kui viimaste aastate reeglimuudatused nagu tankimise keelud, turbomootorid jmt.

    Mul on lihtsalt kahju, et osad sõitjad peavad ära andma kümnendikke, sajandikke või tuhandikke ainult tänu sellele, et nende bioloogiline keha ei ole võrdväärne konkurentidega. Nagu iga huviline saab aru, määravad ka tuhandikud vahest sõitja lõpptulemust märkimisväärselt.

Mida Sina arvad?

Premium Wordpress Themes by UFO Themes
%d bloggers like this: