MR on pausilt tagasi!

GP SPAGNA F1/2014

GP SPAGNA F1/2014

 

 

Kolmenädalane paus on läbi ning me oleme tagasi!

Kas Ferrari tõesti saboteerib Räikköneni, et aidata Alonsot? Kas McLareni ja Williamsi hädades võib süüdi olla üks mees? Lisaks pakub kõvasti kõne- ja naljaainet kullakallis Pastor.
Nagu tavaks saanud on saadet tegemas Fredy-Edwin, Tarmo ja Toomas.


Motoorset Rahutust saate kuulata ja alla laadida SIIT. Arutage meiega kaasa kommenteerides postituse all või sotsiaalmeedias!


[yop_poll id=”9″]
May 13, 2014 | Postitas in Saade | 7 kommentaarid

Kommentaarid (7 vastust)

  1. Siim says:

    Täpsustamaks saate sisu, siis Pastor Maldonadole määrati küll üks karistuspunkt. Tal on neid kokku nüüd 4 nagu Bianchilgi.

  2. Siim says:

    Ja ära sa märgi, Kimil lasti kah mõned ringid teha. Lugesin just mingit artiklit Räikköse esimestest aastatest Ferraris ja sain rohkem aimu, kui räpaseid võtteid võidakse ikka kasutada, et sandistada üht andekat sõitjat, eelistamaks teist, keda toetab tema sünniriigis tegutsev pank. Kahju, kui poliitika ja kellegi suurem rahapatakas sekkuvad sporti, aga küllap ei saa seda enam mitte kuidagi muuta.

    • Fredy-Edwin Fredy-Edwin says:

      Paistab just kui Marussia üritaks endale sponsoreid leida. Vanasti kasutati sellist taktikat hooajaeelsetel testidel, et sponsoreid ligi meelitada. Kahjuks peab aga tõdema, et Chiltoni ja Pici eesotsas paiknemine tulenes puhtalt rehvidest ja väikesest kütusekogusest.

      Siin tasuks ka huvitava võrdluse välja tuua. Kui Marussia tahaks esimesest rivist startida, siis see ei õnnestuks neil isegi aurudel sõitva autoga versus täispaagiga Mercedese vastu – isegi Red Bullile ei teeks nad ära.

      Hinnanguliselt tähendab +10kg 0,3 sekundit ringi kohta. Barcelonas jäi Chiltoni kiireim ring 3,3 sekundit alla Daniel Ricciardole. Et see vahe tasa teha, peaks Red Bull olema 110 kg raskem, kuigi kütust lubatakse kaasa võtta vaid 100 kg. Nii et kui isegi tuleks tagasi aeg, kus sõitjad peavad kvalifitseeruma võistluskütusega, siis puhtalt aurudel sõitev Marussia (mis suudaks pühapäeval vaevu soojendusringi läbida) ei pruugiks kvalifikatsioonis jõuda isegi viie esimese hulka.

      Selline on paraku kurb reaalsus, aga vähemalt Max (ja tema fänn(id)) sai nautida Chiltoni nime kõrval ilutsevat P1-te.

  3. Tarmo Klaar Tarmo Klaar says:

    Bruce, Q3-s ühe kiire ringi sõitmine on seotud puhtalt võistlusstrateegiaga. Võistlusnädalavahetuseks on reeglite järgi iga auto jaoks kindel kogus kõiki tüüpi rehve ette nähtud. Mida “värskemad” rehvid, läbisõitu silmas pidades, võistluspäevaks jäävad, seda kauem saab nendega kiiresti sõites võistelda.
    Hispaania kohta ma hetkel kindlalt ei ütle aga üldiselt on Rosberg selline sõitja, kes võistluse käigus püüab taktikalistele otsustele mõju avaldada. Ka seekord võis nii olla. Bahreinis erinevate taktikatega sõites, oleks Rosberg agressiivsemalt esinedes ilmselt võitnud.
    Teleri vahendusel häirib mind isiklikult tänavune mootori hääl jätkuvalt.

  4. Bruce says:

    Ferrari tiimi seisu kohta ütleks seda mida Fredy ka juba mainis. Alonso on lihtsalt kiirem Räikkönenist. Meenutab sama seisu kui Mercedeses oli Rosberg ja Schumacher. Schumacher edestas Rosbergi vaid mõnel etapil ja tänu oma kogemusele. Kas siis ilmaolude või mõne muu viisi pärast. Kipun arvama, et samamoodi läheb ka see hooaeg. Schumacheri rollis on siis seekord Räikkönen.

    Lisaks on mulle ka see silma jäänud, et Williamsil on joonelt kiirendamine väga hea. Massa stardid on ehe näide. Ja isegi Fredy, kui keegi oma tagarehvid ära sõidab, siis mööduda on ikkagi äärmiselt keeruline Monacos, niiet rehvide kulumine ei avalda seal niipalju mõju. Kui aga boksiteel kellegil midagi ebaõnnestub, siis võib öelda, et on terve sõit aia taha läinud.

    Osalen ka teie ennustuses :D. Ise pakun, et lõpetab 15 autot ja pakun, et Hamilton on jätkuvalt sõiduvees (kahjuks :D) ja võidab.

    Aga küsiks paar küsimust ka :)

    1. Miks riskivad mõned tiimid (Williams nt) sellega, et teevad Q3’s ainult ühe kiire ringi. Massa Q3 ring ilmselgelt ebaõnnestus Hispaanias ja ta oli tegelikult terve nädalavahetuse Bottasest kiirem. Oleks ta Q3 ring õnnestunud, oleksime võinud näha mõlemat Williamsit eespool ja Massa tegi ka Hispaanias suurepärase stardi aga jäi karpi. Eest startides oleks ta nii mõnegi koha ära napsanud.

    2. Mercedes kasutas juba teist etappi sõidus eri taktikaid. Ja mõlemal korral (Bahrainis ja Hispaanias) on see lõppenud Hamiltoni pealejäämisega. Kas teie arvates oleks olnud Rosbergil suurem võimalus võita, kui ta oleks sõitnud sama taktikaga mis Hamilton. Või Hamilton on lihtsalt kiirem mees rajal.

    3. Kas olete juba uue jõuallika häälega harjunud, või jätkuvalt häirib?

Mida Sina arvad?

Premium Wordpress Themes by UFO Themes
%d bloggers like this: