Kummalise Barcelona testi kokkuvõte

Valtteri Bottas Williamsiga Barcelona testsõidul

Esimene testisõit Barcelonas oli mitut moodi kummaline. Alustades Felipe Nasri ja Susie Wolffi kokkupõrkega esimesel päeval ja lõpetades Fernando Alonso kahtlusi äratava ja hospitaliseerimisega lõppenud õnnetusega viimasel päeval. Hindame võistkondade hetkevormi ja arutame ka kiivridisaini keelu üle.

Esimest korda täidab saatejuhi kohustusi Tarmo, keda toetavad targa ja vahest mitte nii targa jutuga Fredy-Edwin ja Toomas. Head kuulamist!

Motoorset Rahutust saad kuulata ja alla laadida SIIT. Jaga antud teemadel enda mõtteid ka meiega all kommentaarides.

Järgmine saade saab avalikuks 3. märtsil.

Feb 24, 2015 | Postitas in Saade | 2 kommentaarid

Kommentaarid (2 vastust)

  1. Taavi Simson says:

    Kui Jerezi test ja Barcelone esimene test andsid lootust, et Red Bull, Ferrari ja teised on jõudnud Mercedesele lähemale, siis Barcelona teine test on need lootused paraku kustutanud.

    Mercedes võib see hooaeg domineerida vast enamgi kui eelmine hooaeg, nende ülekaal on nii suur, et kiireim olemiseks ei vaja nad isegi kõige pehmemat rehvisegu, mis näitab, et nad on kiiremaid niisamagi ja ometigi on veel sekund ringi kohta varu sees.

    Teine koht on sama kindel. Williams. Kui Mercedes on sekundiga ees Williamsist, siis Williams sekundiga teistest. Või kui mitte sekund, siis piisavalt, et Bottas ja Massa saaksid ilma vigu tegemata turvaliselt poodiumikohti järjest noppida.

    Näib, et Mercedese mootoriinsenerid on taas imet teinud. Kuigi ka Ferrari ja Renault mootor on talvega teinud läbi suure arengu, ei ole see areng olnud ometi piisav järgijõudmiseks Mercedesele. Hondast pole mõtet rääkidagi, nemad on seal, kus oli Renault eelmise hooaja algul. Alonsol vast tasukski haigevoodisse jääda.

    McLaren aga võib tänada õnne, et on (vähemalt esialgu) selline tore Manor Marussia nimeline moodustis. Oleks piinlik, kui mitu korda maailmameistriks tulnud meeskond peaks olema rajal punase laterna rollis. Kuigi hooaja kestel kindlasti saadakse kiiremaks, siis on karta, et algul võideldakse kohtade pärast Force India ja Toro Rossoga, mitte Ferrari või Red Bulliga. Nagu Alonso juba ütles, hakkab hooaeg McLareni jaoks alles juunis. Tundub, et ta pole eksinud.

    Võib juba vast praegu öelda, et hooaja suurimaks tõusjaks kujuneb Sauber, eeldada võib, et konstruktorite karika arvestuses sel aastal 5-s või 6-s koht tuleb. Raske neid kujutada rohkem tagapool praeguse kiiruse järgi. Kindlalt tulevad ka punktid, mis müstilisel kombel eelmisel aastal tulemata jäid.

  2. Bruce says:

    Tarmole sobib see juhiroll :)

Mida Sina arvad?

Premium Wordpress Themes by UFO Themes
%d bloggers like this: