Toro Rosso võib muutuda Renault kollaseks

Home Forums Uudised Toro Rosso võib muutuda Renault kollaseks

This topic contains 3 replies, has 2 voices, and was last updated by shogun shogun 4 years, 5 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #596
    Fredy-Edwin
    Fredy-Edwin
    Keymaster
    • Offline

    Toro Rossos could be rebranded in Renault-themed yellow livery

    Mis teie mõtted on?

    Mulle isiklikult meeldis 2010. aasta Renault R30 välimuselt väga (minu arust tolle hooaja ilusaim värviskeem). Toonane üks lemmikpilootidest Kubica tegi James Allisoni disainitud autoga väga tugeva hooaja.

    Renault R30

    #607
    shogun
    shogun
    Participant
    • Offline

    F1 Today kirjutab, et Renault’l on tiimi ostmiseks eelarvet 30 miljoni jagu, ja et tegelikult on peamiseks sihiks Lotus. Kusjuures 30 miljoni eest ei pidavat Toro Rossot isegi kollaseks värvida saama, rääkimata tiimi ostmisest.

    #609
    Fredy-Edwin
    Fredy-Edwin
    Keymaster
    • Offline

    See on väga hea point. Arvesse tuleb võtta, et Renault kontsern maksab niigi mitmekordset raha võrreldes selle 30 miljoniga, et Infinity nimi oleks Red Bulli tiimi küljes.

    Lisaks on Renault öelnud välja, et isegi mootoriarenduse juures piirab neid eelarve, mistõttu nad ei saa Mercedesega lõpuni võistelda. Küsimus: kui neil napib raha mootori arendamiseks, kust siis juhtkond võlub välja kümneid kordi suurema summa tiimi ostmiseks ja hiljem selle ülalpidamiseks?

    #612
    shogun
    shogun
    Participant
    • Offline

    Usutavasti on asi prioriteetide seadmises. Renault on ju tegelikult juba mõnda aega rahulolematu, et mootorite ehitamine ei ole neile toonud loodetud kajastust, seda isegi neli aastat järjest Red Bulliga võidutsedes. No surprise muidugi, kui autod Infiniti, mitte Renault’ logosid täis on.

    Aga oma auto eest rajal oldaks teoorias nõus rohkem investeerima. Isiklikult tunduks mulle samuti loogiline mitte võlavaba Toro Rosso, vaid mõne vireleva tiimi ostmine. Algne investeering oleks suurusjärkude võrra väiksem ja kaasatulevaid võlgu ei oleks Renault’l probleem aastate taha ajatada. Renault’ maksevõimekuses vaevalt kreeditorid kahtlevad.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Premium Wordpress Themes by UFO Themes