F1 põnevik nimega Kanada GP

Sergio Perez, Force India F1

Daniel Ricciardo tähistamas

 

 

Ülipõnev Kanada F1 etapp saab endale ka väärilise saate. Lahkame sõidus aset leidnud sündmusi, arutleme Adrian Newey taandumise võimalike tagajärgede üle ja proovime aru saada, mida nugist seal Ferraris toimub.
Saate toovad Sinuni Fredy-Edwin, Toomas ja Tarmo.

Motoorset Rahutust saate kuulata ja alla laadida SIIT. Arutage meiega kaasa kommenteerides postituse all või sotsiaalmeedias!

NB! Eestlaste suurima usupüha ehk Jaanipäeva tõttu jõuab järgmine Motoorne Rahutus Sinuni neljapäeval 26.06 :)

Jun 10, 2014 | Postitas in Saade | 7 kommentaarid

Kommentaarid (7 vastust)

  1. Bruce says:

    Väga hea saade jällegi. Kartsin tõsiselt seda, mis pilguga näete Massa ja Perezi intsidenti. Minu õnneks nägite sama pilguga, mis mina. Küll aga mind vihastas jällegi WILLIAMS’i täiesti kohutav strateegia valik ja taaskord rikkuti ära Massa esimene peatus, kui ei saadud ratast kinni kohe ja need sekundid mis jooksid kukutasid ta lõpuks selle rongi taha, kust ta pidi hakkama ette sõudma. Täielik ebaõnn käib selle mehega kaasas ikka. Tõsi, see oli mulle ka üllatuseks, et Massa ei saanud värsketel rehvidel sellest rivist mööda ja märkasin ka imelikku trajektoori valimist nõelasilmas.

    Küll on mul aga Motoorse Rahutuse tegijatele üks huvitav pilt, millel võiksite ka järgmises saates korraks peatuda. Tundub, et mõnel tiimil on asi juba päris kriitiline ja varsti hakkavad grid penalty’d kukkuma, eriti hooaja teises pooles nüüd. Force India ja McLareni jaoks on seis üllatavalt hea isegi ja nad võivad tänu sellele hooaja lõpus palju võita. Loodan, et saate pildist aru. Need on siis need osad, mida tohivad vahetada terve hooaja peale kõik ainult 5x ja mõnel ongi juba 5 täis ka nagu näha. 6nda vahetusega tuleb grid penalty, kui ma ei eksi. Võite mind parandada.

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10372281_635055086571582_7834905784557147876_n.jpg

    Minu ennustus:

    Võidab Hamilton ja lõpetab 19 autot.

    Küsimus:

    Mis te arvate, kui Massat poleks sisse kutsutud, kui ta liider oli, kas ta oleks suutnud nende rehvidega lõpuni tulla? ja miks ei proovitud lõpuks alla kruvida supersoft rehve, vaid pandi kõvem segu, kui oli näha, et rehvid peavad päris hästi seal?

    • Fredy-Edwin Fredy-Edwin says:

      Vabandust, et vastus jäi venima. Kiire on olnud :)
      Me võtame kindlasti selle sinu pakutud teema järgmisesse saatesse sisse. Suured tänud! Sellist tagasiside me vajamegi.

      Mis Massase puutub, siis kindlasti poleks ta pidanud neil rehvidel vastu. Williamsid olid pehmematel ehk option rehvidel aeglased ja taaskord tõestasid, et neil on rehve sööv auto see aasta.
      Massa tegi esimese peatuse 15ndal ringil. Tal oleks veidi lootust olnud, kui ta oleks suutnud sarnaselt Force Indiatele teha esimese peatuse umbes poole peal. Selleks aga ei pidanud need option rehvid vastu.
      Ja 55 ringi prime rehviga sõita poleks kuidagi õnnestunud. Isegi mitte Force India meestel. Seega teine boksipeatus oli hädavajalik.
      Lisaks ütles Massa pärast võidusõitu, et prime rehvidega töötas auto ideaalselt, samas kui optionitega oli probleeme.

  2. Fredy-Edwin Fredy-Edwin says:

    Buttoni kiitmine jäi meil kahjuks saatest välja. Aga tõsi, et mees tegi väga tugeva sõidu ja lõpus, kui oli vaja kahe ringiga kahest autost mööda saada, viis ta manöövrid edukalt läbi.

    Vaadates praegust MM üldseisu, siis selliseid kindlaid mehi, kes auto, ja üldjuhul ka punktid, koju toovad, väga palju polegi. Selle hooaja põhjal avaldavad mulle enim muljet just Alonso, Hülkenberg ja Button. Kuigi neil pole alati olnud väga konkurentsivõimelised autod, on nad suutnud sõitudest maksimumi võtta. Järjepidevus ja stabiilsus on tänapäeva F1s väga oluline.

  3. Martin Martin says:

    Mina ei saa Rosbergi eelmise sõidu kangelaseks nimetada. Võitjaks jah aga sõitja kes hoiab esikohta tänu šikaanist täie gaasiga läbilaskmisele (tehes nii oma sõidu kõige kiirema ringi) ning ei saagi aru mis valesti tegi… Pole midagi öelda mees oskab “vigu” teha nii et karistada ei saa. Minu hinnangul on Hamilton viimasel kahel etapil teinud ainult ühe vea – Kanada kvalis parima ringi ärasoperdamine. Rosbergil on vigu märgatavalt rohkem.
    Staariks valiks ikka Riccardo kuigi tema võidus mängis suurt rolli parem strateegia kui Vettelil. Huvitav kas RB’l on kaks sõidustrateegi, üks kummagile sõitjale?
    Ning Massa ei ole mööda sõita osanud kunagi – tema eelisteks on läbi aegade olnud kiirelt ees sõitmine ning seda pole ta viimased 6 aastat harrastada saanudki.
    Sõidus oli minu jaoks üllatav kuidas Perez esimesel sektoril Rosbergi taga kaotas ca .6 sekundit ja seda iga ring. Viimasel sektoril hammustas küll tagasi aga seda alles pärast DRS registreerimist ja seetõttu ei saanudki möödasõitu kordagi proovidagi – võibolla ka sellest see viimase ringi jabur keeramine kuna kartis et lendab Vettelile esimeses kurvis selga. Noh, põhimõtteliselt peaaegu lendaski.

  4. Mikk says:

    Minu silmis olid kangelased kindlasti Rosberg, Ricciardo, aga ei maksa unustad Buttonit. Kaadris teda ei näidatud ja neljas koht muidugi läbi teiste ebaõnne, kuid siiski – tasa ja targu oskab see mees ennast vahel ikka lõpuprotokollis korralikule kohale mängida.

  5. Max says:

    Ma arvan,et Daniel teeb vettelile ära Austrias, lugesin kuskilt ,et ka Bergeri kurv nimetati Austria tööriista valmistaja nimega rahalistel põhjustel. Hea saade. Tänud.

Mida Sina arvad?

Premium Wordpress Themes by UFO Themes
%d bloggers like this: