Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Hooaja pikim võistluspaus on läbi saanud ning see nv sõidetakse Burirami ringrajal Tais.
Võistluse eelvaade: https://supergt.net/news/single/15181Sõit on minu teada nagu ikka vaadatav NISMOTV kanali vahendusel YT-st algusega kell 8 hommikul.
Marko Asmer Tais oma tiimi eest ei osale (ta on 3. sõitja rollis).Kohtunike tegevus oli minu meelest õige.
– Räikkonen kaldus pidurdusmaal minu meelest Ricciardole ette ning kontakt oli minimaalne. Ricciardol ei läinud ka pidurdusel blokki, mis oleks selgelt tema veale viidanud.
– Verstappen’i puhul võib õnnestuse liigitada “ikka juhtub” kategooriasse. Noormees oli liiga isukas. Karistus vastav.6. etapi järgselt on punktideta Alonso, Maldonado ja Manor.
McLaren sai siiski oma masina niimoodi liiklema, et Monacos oldi normaalses vormis. Button’i kaotus oleks ilma SC interventsioonita alla minuti jäänud. Nüüd aga tulevad taas etapid, kus mootorijõud on peamine. Punktikohale reaalset lootust vast taas alles Hungaroringil.Viva Las Mercedes!
- Ham on nüüd 2018. aastani Mersus. Mis on tore, sest Mersu on vähemalt 2018. aastani F1-s?!
– McLaren “jõnksub” ju ja kvalis pole boost’i, mis lootust neil sinna punktidele on? Kui, siis ainult Bianchi kombel.
– Renault’del lendab seekord käigukast (ütleme 2). Mootor vast väga palju Monacos ei “vati”Ahjaa, Tabac’i kurvi on vähe muudetud ning ring seeläbi 2,5m lühem. Küll mõni sissesõitnud käega vana seal seina paneb, uus marker vaja leida.
- This reply was modified 8 years, 11 months ago by Will.
Nonii, esimesele küsimusele on vastus olemas, ülivõimas Vandoorne sõitis välja 1:29.273. Täiesti kandideerib FP1/FP2 aegade põhjal F1 Q2’te
- This reply was modified 8 years, 11 months ago by Will.
FP2 najal võib ennustada, et Mersu võtab siiski oma, aga küll Ferrarid kimbutavad neid taas. McLaren on küllaltki tasemel juba, aga Hiina pettumuse järel ei julgeks neid veel TOP10 ennustada. Eks näis millega veel FP3 üllatab…
Oi-oi-oi kui põnev GP2 1. sõit oli (nagu ikka).
Rookie’d tegid algajate vigu ning vanad olijad võtsid oma.
DRS ei andnud erilist eelist, vanahea mees-mehe võidusõit.
McLaren’il on küll tuleviku osas jama majas. Vaja oleks B-tiimi, et oma talendid kuhugi ära mahutada niikaua kuniks vanad peerud ees passivad.
Homse sõidu teeb äärmiselt põnevaks ka asjaolu, et “Vandoorne sai täismaja!”. 4 peakimbutajat võtsid end ühisavariiga välja ja stardivad homme viimastelt kohtadelt.
Siinkohal küsimus Fredy-le: kuhu GP2 (ja GP3) muljed? Jäävad F1 alla?Ega minagi ei kritiseeri seda valikut. Olen isegi Eurospordi, RTLi ning seejärel Tarmo ja Toomase kommentaaridega vormelifänniks sirgunud. Mul on Viasat’i kanalid olemas, aga muutunud oludes olin isegi “sunnitud” netti üle kolima.
Igaüks on oma õnne sepp.
Märgin ära, et foorumil tundub mingi kala sees olevat. Hiina GP teemas 24 posti, edasi ei kuva.
Esmamuljed. Päris tavaline sõit, jõuvahekorrad olid etteprognoositavad. Üllatas, et McLaren ei suutnud oma reedest vormi võistlusel realiseerida. Renault mureallikas, oeh… Max Verstappen tegi imelist sõitu. Minu lemmikpoiss Nasr’ilt hea esinemine. Maldonado näitas mida ta suudab kui kõik laabub, aga kui pidurid hakkasid fade‘ima – piinlik.
Ei saa Rosbergi hädaldamisest aru, Mersu võiks 2016. hooajaks Hülkenbergi palgata.Mõned märkused kasutajale “Rinaldo”.
1) Foorum ei ole jututuba, postitusi saab muuta/täiendada. Õigekeelsus on tungivalt soovituslik.
2) Foorumi ei postitata ebasündsa kõlaga teksti.
3) Piraatstriimide jagamine on ebaeetiline tegevus.
4) REEGLID! http://motoornerahutus.ee/forums/topic/loe-kindlasti-reeglid/1. etapp OKAYAMA https://www.youtube.com/watch?v=E7egL7IOeYw ENJOY!
Vat sellega ei teagi kuidas need uued juhised rajaabistajatele on. Ilmselt seoses ERS’i ja muude kõrge elektrilaenguga jõuallika elementide tõttu on töös mootoriga vormeli puudutamine (“orange” ja “green” tuluke) neile ohutuse aspektist lähtuvalt keelatud.
Tänapäeval pole enam F1-s sellist asja nagu “täisvihmaseade”, mistõttu on ka küsitav “täisvihmarehvide” olemasolu. Raske uskuda, et Mersu oleks vahepealse seadega rajale läinud. Ilmaennustus oli kuiv ning troopiline vihm oleks sõidu katkestanud ning suure tõenäosusega ka lõpetanud.
Malaisia GP näitas, et “keskmike” seas on võistlus põnev nagu ikka olnud. Nüüd on ehk ka lootust, et esikohale sõidavad kahe asemel neli meest. McLaren on kiiresti arenev ning juba “euroopaks” võib Honda abil sekundi kaugusele tipust jõuda, mis tähendaks minu ennustuste kohaselt Williams’i ja Red Bull’iga otsest konkureerimist. Lotusel on toimiv Mersu PUrakas sees ning “lödipüks” Grosjean ja Maldonado võivad kahe nädala pärast punktikohakonkurentsis olla.
Mk-de hinnanguline järjestus Hiinaks: Mersu-Ferr-RB-Wil-Lotus-TR-McL-Saub-FI-ManorKes Saksa keelt valdab, võib kuulata ka mida Helmut Marko Malaisia GP-st arvab.
Kuulus end. mäesuusaäss Alberto Tomba kommenteerib alguses ka Vetteli võitu ja selle tähendusest Ferrarile ja tifosidele.
Helmut Marko al 6min.http://www.servustv.com/at/Medien/Sport-und-Talk-aus-dem-Hangar-780
Lühidalt:
-Paneb muigama kuidas Marko ülistab Vetteli võitu ning Toro Rosso edu (uued sõitjad).
-Red Bullil läks nagu läks, kõik on hästi. Hiinas loodetakse juba (teatavat) edu saavutada! TR oli kiirem, sest RB mõlemal autol olid piduriprobleemid.
-Marko kritiseerib hetke token-i baasil mootoriuuendamisevõimalust ning sooviks, et PU-arendusele vabad käed antakse (lol). Edasi läheb juba Ecclestone’i-stiilis heietamiseks… -
AuthorPosts